Berlucci, promovare pe Internet

Berlucci, promovare pe Internet

23 februarie 2007

Despre aderare


Cred ca niciodata nu au fost vremuri bune. Si niciodata nu au fost vremuri rele. Intotdeauna au existat oportunitati si oameni care au stiut sa profite de ele. Mereu au existat cei care nu s-au adaptat vremurilor si au disparut si cei care s-au nascut odata cu vremurile. Este cea mai evidenta dovada a unei viziuni de marketing si a unei mentalitati bazata pe intelegere, simt practic, empatie.
Dupa lungi dezbateri si discutii polemice privind aceasta aderare europeana, pana la urma ea a venit. Unii s-au speriat de ea, altii au asteptat-o. Nici unul dintre noi nu a putut influenta acest lucru si in momentul de fata este mai putin important sa discutam daca e buna sau rea. Cel mai important este sa vedem ce face fiecare pentru ca acest nou inceput sa fie benefic pentru noi ca persoana, pentru afacerile noastre si pentru viitorul fiecaruia. In fond, atitudinea este cea care creaza viitorul.
Din punct de vedere al afacerilor pe Internet, se deschid multe oportunitati. Putem colabora cu orice companie din strainatate, putem implementa cele mai moderne solutii de comunicare, de vanzare si de plata. Ne deschidem unei piete mondiale, dar e adevarat si in fata unei concurente mondiale. Dar slava cerului exista o multime de aspecte prin care ne putem diferentia. In fond, totul este o chestiune de viziune de marketing, nu-i asa?

Niciun comentariu: